Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

the way-az út camino önkéntességtől-zarándokságig

the way-az út camino önkéntességtől-zarándokságig

Bemutatkozás- Igy kezdődőtt minden....

2020. március 16. - Mészár Hajnalka

" A legtöbb ember úgy él, mintha sohasem halna meg, azután pedig úgy hal meg, hogy nem is élt igazán"

 

20160318_172807.jpg

Sziasztok!

Mészár Hajnalka vagyok,45 éves, szociális munkás Orosházán élek és 4 évvel ezelőtt kezdtem el-teljesen amatőrként -túrázni. Akkor a kolleganőm vett észre a facebook-on egy megosztást, ahol Nagy László a magyar Szent Jakab Zarándok Út Budapest- Lébény szakaszára keresett csapatot egy kora tavaszi túrázásra.

Teljesen kezdőként, 65 literes hátizsákkal jól megtömve, biztos ami biztos, valamire csak jó lesz( amely tartalmazta a családi ezüst étkészletet és szinte minden napra váltás fehérneműt-minek is!)a barátnőm indított útnak a csapattal Budapesten a Normafánál.

20151018_114233.jpg

Igy utólag már tudom, ott dőlt el minden.8 nap alatt . Alföldi lányként 200 km-t végiggyalogolni- vagy megszoksz-vagy megszöksz-életre szóló szerelem vagy végleges szakítás. A jelenlegi helyzet szerint szerelem lett belőle. Hazatérésem után egyedül továbbra is túráztam és megtaláltam a lehetőséget arra, hogy másokkal is megosszam a túrázás örömét.

A következő ősszel László újra csapatot szervezett a második magyar Szent Jakab Zarándok útra, amely Tihánytól indul és szintén Lébényig tart, A két zarándokút Pannonhalmánál összekapcsolódik. Ez volt a második zarándok utam, amelyet szintén Laci vezetésével jártam végig.

20171004_172827.jpg

A következő év nyarán létre hoztam a túracsapatomat Az a bizonyos első lépés túraközösség  néven.

2018 és 2019 nyarán két-két hetet kint töltöttem Spanyolországban  Hospital de Orbigó-ban önkéntesként  egy zarándokszálláson a Camino frances-en. Az önkéntes munka nagyon sokat adott számomra mindkét alkalommal.

20180627_163046.jpg

Innen már csak egy "paraszt hajszál" választott el attól, hogy én magam is az ÚT-ra lépjek és kipróbáljam az 1200 éve járt zarándok útat.

2019. Októberében végigjártam a Camino frances második felét Leon-tól Muxia-ig az Atlanti-Óceánig.

20191031_135305_1.jpg

2020. Márciusában Franciaországba utaztam, St Jean Pied de Port-ba és elkezdtem a Camino frances első felét.Sajnos Leontól 150 km -re Burgosnál vissza kellett fordulnom a kialakult vírushelyzet miatt. Az utolsó pillanatokban jutottam haza Orosházára Burgosból Madridon és Budapesten keresztül fél nap alatt.

Azt szoktam mondani az ismerősőknek és a barátoknak, mellettem nincsennek unalmas hétköznapok.....

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://camino-onkentesseg-zarandoksag2020.blog.hu/api/trackback/id/tr8315525716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bondár Móni 2020.03.24. 18:12:03

Köszönöm,Hajni,és köszönlek Téged Neked!!!!

Mészár Hajnalka 2020.03.25. 05:10:47

@Bondár Móni: Nagyon szívesen Móni! Én köszönöm, hogy a kolleganőd lehettem.
süti beállítások módosítása